Liket som visste för mycket :-) ja den var...

2011-03-31_19_27 (MMS)

Liket som visste för mycket :-) ja den var vi och såg på konserthuset igår. Ett gäng från jobbet. Den var så himla rolig. Jag skratta så jag fick ont i huvudet efteråt :-) det var med bla Lasse Brandeby Regina Lund Carina Lidblom och Göran Gillinger och Johannes Brost. De jag vill visa med bilden är hur nära första raden är scenen. Man kan nästan ta på artisten. Och jaa.. Jag bad min Chef Ewa boka första raden när vi ska på Lasse Berghagen den 5 maj.. Jag höll på å dö när jag såg det igår. Haha. Å Ewa visste hur nära de var, haha.. Jaja.han kommer iaf se att jag är där :-). Angii följde med mig hem å sov efter vi vart där igår och jag tror jag fått men för livet av hennes väckarklocka, haha. Nu är vi på väg till jobbet och efter jobbet är de aftet work på CH.. Och sen ska jag Ewa Irene och Sandra på bio å ta reda på hur många lingon de finns i världeb :-) äntligen ska jag få se de.. Älska glada hudik gänget.. <3 ha en fin fredag mina fina fina vänner. Puss Lindhs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0