Min lediga fredag :-) Den började med att ...

2011-04-15_19_08 (MMS)

Min lediga fredag :-) Den började med att jag vaknade med huvudvärk from hell. Hade ont hela morgon. Tog tablett å la mig å vila en stund. När de kändes bättre satt jag mig på ballen för solen var ju framme idag. Huvudvärken vela aldrig riktigt släppa tyvärr å har fortfarande inte gjort det. Så himla drygt. Men jag trotsade den iaf och åkte in till stan och mötte tjejerna, Kasia Angii och Nattli för lite shopping. Gjorde ett par riktigt bra köp idag :-) vi gick och käkade en riktigt god sallad på coffee lounge och sen avslutade vi med en drink på brända bocken. Uteserveringen såååklart :-) sen tog jag min hövvevärk och åkte hem å kollade på så ska det låta. Mitt bästa program :-) nu har jag kollat på bb och ska strax gå och lägga mig. Min jobbhelg och ja börjar kl sju imornbitti. Haha jag har ju bb 24/7 så ja tar med mig de i sängen en stund innan jag slår igen mina gröna.. En bra dag trots hövvevärken.. Om en vecka åker jag å Nattli på kryssning också, de längtar ja till nu :-) Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0