Lycklig jag med mina blommor från Lasse :-...

imag0377 (MMS)

Lycklig jag med mina blommor från Lasse :-) det har aldrig tagit så lång tid nån gång att ta sig från hytten och ut på terminalen. Alla kom fram och talade om hur fint de va och hur det berört dom. Vart tom erbjuden massa pengar för blommorna haha :-) mamma spelade in allting så jag har de på min telefon men vill inte lägga ut de för de känns ändå alldeles för privat på nåt vis men jag kan skriva lite av talet. Lasse: jag vet inte om ni alla såg mitt framträdande igår men framför mig stod en tjej och grät, älskade Linda du betyder så mycket och dina tårar är underbara. Jag vet inte HUR många ggr du kommit å lyssnat på mig, hur många ggr du blivit berörd. Jag tror du gillar mig. Får jag ge dig dessa blommor. Jag älskar dig!! Så lät de i stora drag. Sen fick jag teddybjörnskramen de luxe :-) Och det blev applåder och jubel i hela funclub :-) Men inget av de här mindes jag efteråt för jag va så chockad. Inte förrän jag såg de på videon kom de tillbaks:-) Han är en sån underbar människa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0