Det börjar vankas gudbarn banne mig :-) ...

2011-02-14_20_42 (MMS)

Det börjar vankas gudbarn banne mig :-) ca kl 18.00 fick jag messav Fredrik- nu kommer vi till dig!! Då visste jag ju vad som va på G.eftersom dom skulle komma till mig när första värken kom. I bilen gick det tjugo min mellan sen helt plötsligt sju min. Jag led så fruktansvärt med Jenny när hon va här. Så varje gång hon fick en värk blev ja som förstenad å grät.. Bra stöd, haha.. Här på bilden håller Fredrik i henne under en av alla värkar. Han är helt gudomlig <3 Våra telefoner gick varma här. Jag tror morfar Johnny va bra nog nervös när jag prata med han.. Min mamma med.. Hon sa hela tiden~men säg åt dom att åka in nu :-) När de gick ca 3.50 mellan värkarna åkte dom in. Fick nyss info att vattnet gått och öppen 7cm nu. 5cm när dom kom dit så de går fort nu :-) kl är halv två på natten nu å jag kan verkligen inte sova. Hade en önskan om att bebis skulle komma före 12 inatt för då blev de på Sörlings födelsedag (saknat han idag,han skulle bli 41 år idag) puss kommer mer info sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0