Fredagsmys :)

Som vanligt =) Idag har jag varit ledig och bara slappat och gjort massa nytta hemma.. Och framför allt så har jag fått sova ut..  Ända till strax efter tio fick jag sova :) Sen trotsade jag faktiskt vädret och kylan och tog mig en promenad också..
Sen är det jobbhelg i helgen som väntar!! Det funkar ju det också :))
Inte har Jenny och Fredrik fått bebis än heller, jag håller på å bli ett nervvrak här ;) Imorgon har hon gått över en vecka..
Denna bebis är verkligen sjuukt efterlängad nu!!
Kan inte bärga mig tills jag få hålla den lille i min famn <3

Just ja, jag funderar starkt på att bli volontär också..
Varför inte liksom, nån timme efter jobbet då och då.. Att hjälpa en annan människa kan aldrig kosta mer än vad det smakar..
Såg en annons igår där gävle kommun sökte volontärer, och jag stannade upp direkt och kände: jaaaa de vill jag!
Ska ta tag i det där i veckan iaf..

Nu tänkte jag såhär gott folk.. Att jag skulle ge er lite fredagstips..
Som ni vet så är ju jag tokig i dofter, krämer, parfymer å allt sånt där..
Och nu ikväll så har jag suttit å rensat ut lite, då jag har på took för mycket av den varan =)
Men så har jag ju favoriter som jag såg börja ta slut och blev tvungen att beställa om =)

Så här får ni mina favoriter som jag råder er att köpa, ni blir inte missnöjda.. Jag lovar!!!

Body lotion från Aquolina med Lakrits och björnbär.. Går att beställa från Eleven.se och kostar enbart 85kr och räcker väääldigt länge!! 


Och Body Lotion och body spray från victoria secret.. Denna heter secret charm och luktar gudomligt gott..
Finns på nordicfeel.com kostar enbart 129kr och 149kr

  


Otroliga CLEAN serien har ju såå himla många fräscha parfymer, men just den här fresh laundry tycker jag allra bäst om.. Dom finns både på eleven, nordicfeel i butik och lite här och där =)
Den kostar lite olika på olika ställen, men mellan 500-700kr får man ge för den..


En ganska ocharmig flaska på cliniques happy men den luktar nästan barnsligt gott :) Finns också på nordicfeel.com för ynka 259kr
Inget att fundera över, haha =)



Aja nu ska jag fortsätta titta på lets dance :)
Och sen tror jag att jag ska titta en gång till på filmen burlesque.. med Cher och Christina Aguilera.. grymt bra är den!

Puss på er =)
från filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0