Sköna underbara dagar <3

Ja det kan man lugnt säga.. Känns som att jag hunnit med allt de viktiga nu när jag varit hem till Söderhamn! Eftersom (ja har sagt de förr å ja säger det igen) jag har världens bästa chef så fick jag möjligheten till en extra lång helg hemma!! Fick ledigt fredag också, så jag tog tåget hem direkt efter jobbet på torsdag! Syster hämtade mig på resecentrum och då åkte vi och överraska mamma som inte visste att jag skulle komma hem (men såklart haft sina aningar med tanke på att Jenny, Fredrik å lille Zack kommit hem från BB) Sovit hos syster hela helgen så jag fått mycket tid med barnen, mosters änglar <3
På Fredag vart de en fika på furan me min fina vän Helena!! massa kärlek..
På lördag var de kalas i bergvik för min kära brorsdotter Johanna!! Pappa, jag och syster och barnen åkte dit. Mamsen jobbade tyvärr :(
Mycket folk där.. Längesen jag träffa Julle och hans familj också så de var riktigt skoj.. Familjen Julin är underbara hela högen, så man ser vart Julle fått allt ifrån :)
Och sen så självklart fått träffa Jenny, Fredrik och prinsen Zack <3 Oj oj oj, vilken lycka.. det var ju efterlängtat om man säger..
Jenny var nästan oförskämt pigg och fräsch <3
Var jättetungt idag när jag skulle lämna dom och åka hem till Gävle, var nära att missa tåget, haha.
Jag och Sandra har suttit här hemma hos mig ikväll och ätit lite och spelat bingolotto.. Ingen vinst förstås.. Det har blivit lite av tradition nu att jag och Sandra gör detta på söndagar!! Jag skröt med att vi skulle vinna ikväll eftersom jag köpt lotterna åt oss i söderhamn :) men där fick jag så ja teg :))
Har även kollat big brother, jag brukade ju älska de programmet men jag vet inte.. Kollar väl lite till innan jag bestämmer mig om de är bra el inte..

Lägger in lite bilder från denna fantastiska helg..
Fick filmen från Julles 25års fest av Julles mamma i lördags då småstadslivs städtanter kom och busade lite, så jag lägger in det med.. Mycket värt att lägga "ett getöga" på ;) Solsidan är ju så bra.. synd bara att jag verkligen inte kan med Owe.. det är längesen någon gjorde mig så arg och irriterad som han.. Näe, jag tål han inte helt enkelt. förlåt mig men jag tror jag hatar han (oj sånt kommer inte ofta ur min mun, skäms skäms) =))

FINA SYSKONBARNEN


JOHANNAS KALASBAK, SOM VANLIGT NÅN KAKA FÖR MYCKET :))
(HON BAKAR ALLT SJÄLV SKA JAG TILLÄGGA, GRYM)


LÖRDAGSMYS HOS MAMSEN, JAG OCH SYSTER Å MAMI.. MELLO & GAYGALA


MIN GUDSON!!

<3 I KNEW I LOVED YOU BEFORE I MET YOU <3




ZACK OCH MORMOR KICKI <3



ZACK OCH MAMMA JENNY <3


DU RÖR VID MIN SJÄL, MITT FRUSNA HJÄRTA TINAR <3


Vilken ängel.. 
Jenny, Fredrik och Zack, ni är underbara.. Älskar er <3

Avslutningsvis då som lovat, filmen :))



             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0