Söndag....

Ibland ogillar jag söndagar väldigt mycket!! Speciellt dom söndagar när min familj ska lämna mig..
Min syster har varit hos mig i helgen.. Hon kom och hämta mig på jobbet i fredags när jag slutade och åkte hem idag vid 3.. Tur att Sandra och Nathalie kom å förgyllde den iaf! Vi spelade bingolotto och kollade sen på due date, så himla rolig film!!
I fredags hade vi fredagsmys med lets dance och film.. På lördag åkte vi iväg på shoppingrunda.. owes och valbo, lite ikea å sånt =) Ullis shoppade järnet :)
Jag fick också lite presenter, hon e så snäll min syster <3
Sen lagade vi lite mat här hemma och hade jooooordens beslutsångest om vi skulle festa el inte.. Sanna och Putte hade inflyttningfest och samtidigt som vi väldigt gärna vela gå på den så vela vi också va hemma och bara mysa och ta vara på våran egentid tillsammans, men de blev fest till slut!
Det var en rolig kväll, både hos Sanna och på heartbreak.. :)
Hade tagit ganska många kort men de flesta var jättesuddiga av nån konstig anledning????? haha..
Lägger in dom få som blev skapliga iaf :)






Det blev ju iaf tre :) Och på festens viktigaste personer för mig <3
Synd att Nathalie jobbade och inte kunde va med..
Helgerna går på tok för fort..
Jag saknar min syster redan så sjuukt mycket...
INGEN kan nog ana hur ont de gör i mig när min familj varit här och åker hem igen, det finns inte ord som kan beskriva det..
Min syster betyder så otroligt mycket för mig och fick jag välja skulle jag inte vilja vara ifrån henne en enda dag egentligen..
Ulrika är den bästa människan i världen för mig!! henne älskar jag så mycket att jag nästan spricker :)
jag har sån tur som har mina syskon, både Peter och Ulrika har alltid ställt upp olagligt mycket på mig..
jag vann inte nåt på bingolotto som banligt men jag har ju redan högsta vinsten vunnit, min mamma, min pappa, sykonen och syskonbarnen.. och självklart vännerna.. men  dom kan ju försvinna av små små anledningar när man minst anar det, även dom man ställt upp på jämt och försvarat när andra tyckt att man inte ska det och när andra vänt ryggen till.. då har jag ofta stått kvar å stöttat.. Man kan ljuga så man tror sig själv men ändå skylla på andra att dom e opålitliga, lustigt egentligen..
Aja de jag vill säga e att familjen försvinner ju aldrig.. Och jag försvinner aldrig heller..
På tal om vänner =) Jenny går nu över tiden, hon hade bf igår men än har inte mitt gudbarn tittat ut..
Jag vet inte om jag klarar denna väntan längre, bebis promenerar på mina nerver ordentligt nu, haha..
Näe nu ska jag sussa, de är jobb imorgon.. världens bästa jobb :)
 
Bilden jag la ut för nån dag sen på Kasia verka inte funka så jag lägger ut den på nytt nu :)
Godnatt mina fina..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis! Jag kommer gärna till våren och hälsar på dig... Ska försöka få med mig Verran också ;) Bus old time.

KRAMis Yvonne

2011-02-09 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0