tröttluva..

Ja det är jag det just nu.. Vette tusan va det var inatt men jag kunde inte sova..  och sen upp å jobba på det..
Men det har ju funkat de å :)
Det blev inte riktigt som planerat i helgen, men de gör inget.. Vi hattade å velade fram å tebax, men till slut blev det så att Rickard inte kom iaf :) Men vi hinner =)
På fredan blev det lets dance och hemmamys här hos mig med Sandra..
På lördagen vaknade jag med jordens migrän och det höll i sig ända tills runt 5 på em tror jag.. Jag blev enormt partysugen iaf, så jag lyckades övertala Sandra till lite fest.. Hon kom hit och vi drack lite och kollade på melodifestivalen och massa surr.. Sen åkte vi in till stan. Mötte Ilker och hans 2 kompisar å gick på Harrys.. Tror Ilker å Sandra var de enda jag kände där, men det gjorde inget.. Vi hade grymt kul å dansade väääldigt mycket.. Tack Sandra för en toppenkväll :) som slutade på bästa sätt :)
Och jag var bara bakis en liten stund på söndag så det va skönt :)
Fick finfrämmande också.. Och senare på kvällen kom Nathalie.. Vi kollade på två skräckisar som var riktigt bra båda två.. Ett tips faktiskt..





Den sista var en riktig nagelbitare.. Vi fick pausa också, och tom nathalie låg i soffan å sa: jag orkar inte mer :) haha.. Gillade man hajenfilmerna så ska man lätt se denna :)

För övrigt så skulle jag behöva komma bort lite känner jag.. Har så mycket i mina tankar.. Och nåt som tynger mig så fruktansvärt som jag inte kan skriva om här.. Man vill finnas där och här och där och där.. Men jag kan inte klona mig hur mycket jag än vill..
Varje gång du ringer så är det som en cementklump i magen för att jag inte kan vara mer tillgänglig för dig..  Och för att det gör ont i mig att se... förändringarna... hur ska jag kunna visa dig härifrån..  aja, jag måste försöka sluta tynga mig själv me alla måsten och skan..
Jag skulle som sagt behöva komma bort ett tag.. Meeen de kan man inte när man har ansvar :)
Å så skulle jag så gärna vilja hem också, Micaela e hemma så jag skulle vilja träffa henne och så Zack och Jenny som jag längtar så otroligt mycket efter..

Näe hörrni, nu ska jag sluta skriva massa djupa saker, jag ska lägga ner huvudet på kudden och sova istället!!
Jobbatajm imorn igen <3
Natti natti från Lindhs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0