De blir alltid värre framåt natten...

Missade en viktig läkartid idag igen.. varför har jag så svårt för de där?? Nästan så jag förtränger det på nå vis..  Idag avbokade jag den för att jag skulle göra nåt som kändes viktigare.. Träffa någon viktigare..  Men det blir inte alltid som planerat.. I söndags skulle jag också träffat denna viktiga person, men det blev inte riktigt som planerat då heller :(
Vissa saker kräver vissa vänner, man behöver vissa vänner för olika situationer.. Förstår ni hur jag menar då?
Även om alla mina vänner är lika viktiga.. <3
 
Hur som helst, så har jag jobbat först, sen var jag hos Nathalie och drack kaffe med henne, Kasia och Angii.. är jag kom hem tog jag ett lååångt hett bad och tände ljus och lyssna på musik.. de gjorde susen för värken.. ett tag..

Annars då?? Joo jag drömmer om en walk in closet, men hur ska jag lyckas med de.. finns ju inge utrymme för en sån här..
Hatar att ha många små garderober, jag vill ha en stor där jag kan ha allt samlat..
Förstå vad underbart de vore..
Jag ska nog fixa detta på nåt vis.. jag måste bara fråga gavlegårdarna om lov..
Jag har en massa ideer så jag hoppas dom inte säger nej =)
äh jag måste nog försöka sussa, har fått alldeles för lite sömn denna vecka.. (värker ju alltid som värst när man ska sova)  Jobba imorgon, sen är jag ledig på fredag.. Jag har jobbhelg, de är därför :)

Slänger in en liten gonattsång..
Puss




http://www.youtube.com/watch?v=hh39Bv-ZmvI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0