Bättre sent än aldrig =)

Skulle ju ha skrivit om Lassekryssen för flera dagar sen men den tanken bara flög iväg :)
Förstår inte var tiden tar vägen riktigt..
Tycker man borde ha massor av den, men så är det verkligen inte, haha..
Så vad gör jag med den då? Jaa säg det den som vet :)
Kanske ska skriva lite om innan jag for på kryssning också, för då på fredagen kom ju min bästste Jenny till mig och var här hela helgen.. Och gissa om det var mysigt då.. Att en människa kan få en att känna sig så hel är rätt konstigt..  Vaknar upp på morgonen av doften från nybryggt kaffe och tända ljus.. så är det med Jenny, hon går alltid upp en stund före mig, fixar kaffe och tänder ljus och myser till det..  Hon vet hur jag ska bli väckt och vad jag mår bra av.. Och detta gör hon trots att hon e höggravid och knappt orkar gå, haha..
Det är vänskap det!! <3
På tal om att hon e höggravid så är mina nerver i full gång inför det..
Tack gud för att hon ska föda här i Gävle, så jag har nära :)
varje gång hon sa att de hände nåt i magen så börja hjärtat slå i 370 =) De e ju som sagt bara 2 veckor kvar nu!! Hjälp!!
Lägger in lite bilder från helgen och på hennes fina mage :) och fina kille också såklart.. Fredrik!

Här var vi på waynes å fika med kasia, efter en rätt tung shopping på stan :)








här visar hon Johanna och Syrran lite bebiskläder :) hon fick ju lov att ta med sig "dagsattåkaåfödabarnväskan" till mig ifall att :)


Älskar dig min bästaste bästaste vän <3 Tack för helgen!

Så ska jag väl skriva "lite2 om Lassekryssningen då. Johanna och syster kom ju på söndagen och sov här.. Jenny var kvar till nästan 9 på kvällen hon också tills Fredrik kom å hämtade henne =) Vi käkade lite mat och sen kollade vi självklart på solsidan :)
När jenny åkt hem kollade vi på två filmer, så de blev rätt sent i säng.. jag hade ju resfeber också som vanligt innan dessa kryssningar.. det jag är mest rädd för är att jag ska komma på båten å det står Lasse berghagen- Inställt :) haha..
Mamma e så gullig, hon hade skickat med varsitt kuvär med pengar i och så hade hon skrivit, ha en jätterolig resa, här får ni en slant av mig.. vi fick 500kr var.. gomamma <3
Resan till stockholm gick bra, men ac.n funka inte i bussen så det var vaaarmt :) Stannade på snuskigaste stället jag vet som vanligt.. Resturangensom inte ens har ett namn, en trasig skylt så det står endast baren på, och så har de stått i alla år som jag varit dit.. Och lukten därinne, hua jag klarar bara inte av den, det luktar unket å gammalt.. brr, Johanna gjorde iaf ett försök att köpa en smörgås där trots att jag varnat henne, haha jag tror hon ångrade sig ganska snabbt :)

Hoppas dom byter rastställe snart för detta är verkligen inget höjdare.. gryttjom, namnet säger ju allt.. haha Näe nu ska jag inte vara sån heller..
Väl ombord på båten kände jag mig hemma.. Dessa otroligt söta pensionärer som springer runt runt..
Efter några braköl och baileys & mjölk vart jag på de där tokhumöret jag kan få.. Så jag stannade ett äldre par och frågade, vilken tid uppträder Lasse Stefanz? Dom svarade- men dom uppträder imorgonkväll på nästa resa dom.. Jag- åh nej, vilka uppträder ikväll då? Dom- det är Lasse Berghagen.. Och jag säger: åh neeeeej, typiskt!! Aja, han får duga..
hahaha.. dom tyckte nog synd om mig, men dom skulle bara veta :))
Ska inte bli för långdraget för jag märker att jag redan rusat iväg med text :)


Vi hade såå himla roligt iaf.. träffade massor av roiga människor..
Marie hoppade ju på i stockholm hon med som vanligt, min pärla.. så himla roligt att träffa henne varje gång..
Hon hade bett Erik (grönwall) att följa med, men han skulle på grammisgalan, haha.. hur kunde han välja det framför oss och Lasse.. konstig kille =)
Innan Lasse var vi självklart in till vinbaren och lyssnade lite på fatastiska Nicklas Amran när han sjöng :)

22.00 stod jag parkad längst fram vid scen som vanligt..  Kände att jag kanske druckit lite för mycket när jag ställde mig där, men så fort Lasse kom ut på scen så försvann det och jag stod lätt med båda fötterna på marken igen.. Det är kul att se att han blir så glad att se mig =) Även om jag blir mycket gladare att se han, haha..

dom få korten jag knäppte blev inte alls bra.. tråkigt nog glömmer jag bort att knäppa kort.. jag tycker att det tar bort fokus för mycket att stå å fippla med kameran..
Iaf så var det ju lika bra som vanligt..
Jag tror vi alla röjde loss på discot till kvart över fem på morgonen.. Riktigt skoj hade vi..
Jag klev upp igen kl halv tio på morgonen, så jag hade kanske sovit i 3 timmar el nåt.. Klev upp och duschade lite kallare till en börjab för att vakna till liv och för att kunna se någorlunda pigg och fräsch ut..
Väckte kära Johanna (syster var självklart redan vaken och gått upp för att dricka sitt morgonkaffe, haha)
Sen gick vi upp och käkade lite frukost och drack kaffe..
vi gick och mös på hela dagen bara..
Pratade såklart lite med Lasse också.. fick pussen och kramen =)
han funderade hur jag orkade lyssna på han gång på gång och undrade hur jag alltid kunde vara så glad!! jag förklarade att de är han som ger mig den energin och att han är värt det, plus att jag har så otroligt fin familj och vänner som ställer upp och följer med gång på gång.. han strök mig på kinden och sa: vi ses igen i maj :)
I maj kommer han till Gävle förstår ni.. 2.5 timme i konserthuset :)))
Det kommer att bli helt otroligt bra..
folk frågar mig gång på gång: Linda hur kan du vara så himla förtjust i Lasse?
Svaret är enkelt: Hur kan ni INTE vara det?


Kommentarer
Postat av: Jennsan

Men gumman vad fint skrivet. Du vet jag gör allt för min bästa Linda ja, hade kunnat kliva upp kl fyra om de hade behövts. Nu är det nära att bebis kommer ut :). Hoppas ja. Ha ha. Jag vill oxå följa med på Lasse i maj, får jag det? Snälla snälla snälla då. Pussen älskar dig min bästa bästaste.

2011-01-22 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0