Jättemysig kväll all the way :-) :-). Förs...

2011-01-14_19_35 (MMS)

Jättemysig kväll all the way :-) :-). Först har jag jobbat idag sen tränade jag ocj sen lö sex kom min höggravida bästis Jenny. Vi gjorde oss ordning och åkte in till stan å mötte Kasia och Nathalie :-) vi hade bokat bord på helt enkelt halv åtta. Mycket god mat och de bästaste sällskapet. Sen åkte jag och Jenny hem till mig igen. Vi har nu myst ner oss i våra pyjamaser och kollar på eat pray and love med Julia Roberts. Lite kul att våran svenska Tova Novotny är med i den :-) Iaf är det underbart att ha min Jenny här heeela helgen.. Jag har överlåtit min älskade säng till henne och tar madrassen. Hon tänkte vägra men jag sa att det inte va nån ide att diskutera saken. Min gravida bästa vän ska inte ligga på en madrass :-) puss och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: josefin

mys ni har de då. :)

va filmen bra? jag läser boken nu

2011-01-15 @ 09:43:31
URL: http://josefinerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0