Oj så längesen de var sen jag bloggade nu....

2011-01-07_16_19 (MMS)

Oj så längesen de var sen jag bloggade nu.. Har inte riktigt haft tid.. De har varit nåt hela tiden känns de som.. Full rulle sen jag kom hem från s-hamn.. Och jobb förstås :-) syster och barnen var ju här en natt och sen kom Johanna och Matilda och sov en natt.. Jättejättemysigt. Och äntligen har jag kommit igång å börjat träna igen och det är helt underbart. Har ju legat riktigt på latsidan där. 3 månaders sen sist innan ja började nu.. Usch och fy.. För övrigt tycker jag att livet e fantastisk. Va skönt att åka hem å fira jul och ladda om bland nära och kära men nu är det jätteskönt att va igång igen med jobb å träning och allt annat gött ;-) Jag vet vad jag vill ha i mitt liv och vad jag inte vill ha framförallt och de är de viktiga. Man vill ju inte ha sånt el såna som sprider dålig energi liksom :-) inte heller dom som inte ser och vet vem jag är.. jag är att lita på och alla nära vet de å de betyder mest. Snart är de Lasse B me sis å jojo.. Yeey 5 dar kvar. Natti natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0