På benen :)

Japp då är jag på benen igen =) Har legat i magsjuka 2 dagar!! men fyy f*n säger jag bara.. Finns inget värre.. Hörde runt omkring mig hela tiden om magsjuka hit och magsjuka dit å kände mig så lycklig som klarat mig.. jo tjena, där fick jag!! Men idag har jag jobbat, något mör i kroppen och öm i mage och revben men allt går =) Nu känner jag mig piggare än nånsin (haha, nu tog jag kanske i)
tisdag och onsdag var jag hemma, och vad har jag gjort? Legat som en slakt i soffan å sett ca 30 avsnitt av rederiet =)
Igår tokstäda jag ur alla magsjukebaciller iaf.. vädra så jag trodde jag skulle frysa till is ett tag :)
Var rätt mycket på jobbet idag, men de är ju roligt när det rör på sig! Alla scandicchefer och direktörer i sverige bor hos oss inatt.. dom ska ha fest med after ski tema, så det var ett riktigt ståhej och välorganiserat ute på baksidan.. Dom får nog jättemysigt!!
Personalen ska jobba utomhus.. brrrrr :)
Imorgon kommer mamma hit då jag slutar och ska va med mig hela helgen.. pappa skulle inte med.. Han kunde ju inte komma då han var tvungen att titta på fruntimmertv som lets dance, han skulle minsann se på spåret han :) haha, mamma säger att jag är så sjukt lik han, förstår inte vad hon menar.. Att jag skulle planera allt och att allt måste vara lika varje dag.. haha.. mmm Måste nog hålla med lite.. Pappa
MÅSTE bada måndag, onsdag och fredag, dom andra dagarna räcker det med en dusch :) men grejen e att det är inte bara att han måste bada utan han måste göra det kvart över fyra också :) Så mamma har ett riktigt tjå när dom ska åka hit till mig på fredagarna :) Och jag då?? Jag måste tända mina värmeljus kl 20.00 varje kväll, måste göra ordning kaffebryggaren innan jag lägger mig.. Hänger strumppr, bh och trosor i badrummet innan jag går å lägger mig, resten av kläderna hänger jag på en stol i köket innan jag lägger mig, för att allt ska va så enkelt som möjligt på morgonen! får inte stå en endaste kopp i disken när jag vaknar så jag måste diska innan jag somnar :) Faktiskt ganska jobbigt beteende när jag tänker efter :)
Ikväll har jag iaf en jättemysig kväll för mig själv..
Lägger in några bilder
TÄNDA LJUS OCH UNDERBAR MUSIK PÅ SPOTIFY :)



Och sa har jag mitt hjärta bredvid mig som jag fick av min bästa vän Jenny <3


saknar henne och hon går mig på nerverna, hon ska ha bebis om 9 dagar.. Jag ber till gud att han kommer en dag då jag är ledig eller har slutat för dagen.. för jag ska då sitta där till han behagar att titta ut..
Det är stort.. när ens bästaste bästaste vän i hela världen ska ha sitt första barn <3
jag tror att jag är mer nervös än Jenny själv :)
Näe nu ska jag titta på lite OTH, gossip och beverly :)
Först slå en bella till min kära brorsdotter Johanna och berätta nåt skoj =)

Ska lägga in en bild här på vad jag hitta i mitt badrumsskåp ikväll =)

Inte bara EN tandborste heller, haha.. Mina gästtandborstar :)
Eriksson, Nathalie, Rickard, Johanna, Matilda, Karin och en hemlig :)
Dags att rensa bort kanske =)
Nathalies måste ju va kvar då hon väldigt ofta sover här.. Johanna och Matilda får nya nästa gång dom kommer :)
Erikssons får vara kvar i hopp om att jag snart får ett sånt fint besök igen :)  Rickards då?? haha, han kan också få en ny då han kommer, för jag tvivlar inte på att han kommer att göra det.. Vi brukar ju återförenas när vi fått vila ifrån varann ett tag =) som kompisar då förstås :)
Aja, så min uppgift nu är alltså att köpa nya tandborstar så ni vet, haha..
Jennsan och lille loyden ska ju få nya också :)
Roligt att blogga om tandborstar..
I brist på annat!! Sov gott mina essklingar där ute.. me love you!
Och glöm inte att livet är underbart då underlivet är bart ;) ;) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0