En helt perfekt helg =)

Hade jag :) Min syster och flickorna kom och hämtade mig på jobbet när jag slutade i fredags och var här hela helgen.. Vi har haft jättemysigt.. shopping och massa mys.. Och på söndagen var det ju furuviksdagen med jobbet så dom följde med mig och Sandra dit..
Jag är alldeles för trött för att skriva just nu så jag lägger in helgen i bilder :)

MYS PÅ BALKONGEN :)


FURUVIK :) Myste med fika på furuviksbryggan =)



Jag och Sandra :)

Flickorna vela bada och vi tittade på.. drack lite kaffe på en filt :)




Avslutade dagen med att titta på Ola Svensson, som faktiskt var himla bra live :)


Sandra och Denise rörjde loss :)


Det var de :)
Avslutar med nåt jag är så stolt över :)
Världens finaste lilla kille <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0