Händelserik vecka :)

Japp, detta har varit en grymt bra vecka.. iaf privat =)
Förra veckan var en tung vecka, för jag mådde inte ett dugg bra, med feber och orkeslös till tusen, vilket resulterade i att jag blev väldigt hängig och ledsen psykiskt också.. Kändes som att hur jag än vred och vände så hade jag rumpan bak :)
Men det tog jag igen denna vecka.. Tack vare mina kära föräldrar som kom å hämtade mig på jobbet på söndag då jag slutade ( och stannade heela veckan) och kära Rickard som kom i tisdags och tog med mig på bio och sov över, vilket är riktig vardagslyx för de händer inte att han kan sova här mitt i veckan sådär otroligt ofta =)
Men han fick kliva upp kl halv 5 på morgonen för att åka och jobba också.. :)
Tusen tack för det världens bästa Rickard..
Vi såg baksmällan 2 och den var ju så sjuuukt rolig.. Skrattade nästan sönder :)
Sen helgen som har bjudit p så mycket fint..
På fredagen åkte jag och mami och papi hem till söderhamn runt 2, vi hade lite att fixa först..
Då åkte jag direkt ut till bror som fyllde 45 :) Där väntade kalasande..  åå så roligt.. Heeela familjen och släkt och vänner samlad, så mysigt.. Festade långt in p natten å de e ju så roligt när alla stannar kvar å inte smiter in på krogen..
Vi spelade kubb och festade och hade trevligt..
Sammy kom också å det var ju evigheter sen jag träffade honom.. Det var himla roligt.. Och så har han ju kanske världens gulligaste son också..
Lägger in lite kort från fredagen hos brorsan..



På lördagen var det bara att kliva upp å va pigg och fräsch för då var det dags för dop :)
Hur fint som helst blev det.. Och så snäll lillprinsen var, grät inte en enda gång..
Jag blev (som ni vet redan gudmor) och Pierre gudfar å enligt mig passar ingen bättre än honom för det heller =)
Snälla snälla supersnälla Pierre..
 
Kommer lite bilder från dopet också..






Lägger ut dikten som jag skrev till lille zack här också =)
Har fått lite önskemål om det nämligen <3
(det var en fyrklöver på kortet så ni inte funderar när ni läser, haha)

Zack:
fyrklöver är lycka. Det är vad du är för mig.. Lycka
Din mor och din far
är något av det bästa jag har
En varsin del av dom två
blev du det finaste man kan få
Som din gudmor välkomnar jag dig till världen
Och alltid ska jag finnas för dig på färden
Alltid ska du kunna lita på mig
Alltid ska jag älska dig
Innan du ens hinner ropa mitt namn
ska jag vara där och hålla dig i min famn
så länge du vill, är jag här och finns till
Jag älskar dig  / gudmor Linda

Som sagt, en oförglömlig dag <3

Nu e det söndag och jag är hemma i gävle igen..
Har tittat på big brother finalen här hos mig med Nathalie..
Simon min favorit vann ju.. Heja Norrland!!!
Det får bli mitt avslut
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0