Midsommar å sånt :)

Men oj vilken mysig midsommar jag haft.. Åkte hem till söderhamn i onsdags efter jobbet.. Till mamma och åt mat med henne. Matilda och Alex kom dit och syster :) På torsdagmorgon var mamma och jag iväg på lite äventyr. Handlade en massa som jag skulle ha med till orbaden.. Handlade massa mumsigt på bolaget också =) Den klassiska tequila rosen bland annat :)
Vid ett kom syster och barnen och hämtade mig och vi begav oss till orbaden, Pelle kom direkt efter jobbet sen.
Vi fick en lite mysig stuga närmast vattnet på campingen :)
Vi var ett helt gäng där men de andra hade husvagnar.. Våra stuggrannar var supertrevliga och roliga, kunde inte ha önskat oss bättre grannar..
Började med att sätta oss utanför stugan i solen å ta en tequila rose me mjölk och en iskall solöl :)


Lägger in lite bilder från dessa underbara dagar.. vi var där torsdag till söndag och på söndagen vela jag inte alls åka hem egentligen.. Så himla avslappnande att vara sådär.. utan tv och dator (fast nu ljög jag, datorn hade vi med oss men mest för musikens skull)






Här uppträdde glada hudik teatern på midsommardagen :)




Våra stugrannar Janne och Stefan ska spela boule :)


Dans runt midsommarstången och lite hambo =)


Helena & Henke var där med lilla Hugo också, såå söt :)


Denise river i alla kläder som vanligt i stugan, jag tror flickorna bytte kläder minst 4 ggr per dag :)


Skriver mer sen, jag måste sätta mig på balkongen.. får värmeslag här inne framför datorn!!=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

För si så där 6-7 år sedan så firade vi Midsommar i Orbaden oxå och bodde i dom där småstugorna, himla mysigt var det :-)

2011-07-01 @ 08:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0