Borde ha bloggat för längesen ju men har i...

2011-03-07_15_22 (MMS)

Borde ha bloggat för längesen ju men har inte riktigt haft ork. Har varit så himla nere senaste veckan.. Mest på grund av värk i händer å fötter. Åsså vill man inte säga de till nån heller. i fredags var ja ledig och då kom moster och alexander hit. Dom skulle hämta Alexanders helikopter.. Ellgren kom och fika och så tog vi en promenad. I helgen har jag jobbat och till råga på allt fick jag tandvärk på söndagen. Min största fasa. Tandläkare.. Hua. Inga värktabletter fanns de på jobbet heller. Men när jag slutade å fick ta en värktablett så gick de över. Tack gode gud. Men jag vet att det bara är en fråga om tid innan de är dags att besöka den där tandläkaren. Vill inte vill inte vil inte. Så himla rädd e jag för de. Usch.. Som jag skrev i mitt förra inlägg så behövde jag Jenny. Så på söndagkväll åkte jag dit. Då fick jag nog. Jag sa inte ett ljud till nån om det hemma för jag vela bara låsa in mig hemma hos henne utan att bli störd av nån.. Fredrik var i malmö på biljardtävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0