Earth Hour :-) inte bara en god sak utan h...

2011-03-26_20_44 (MMS)

Earth Hour :-) inte bara en god sak utan himla mysigt också :-) jag hoppas ni släcker ni också mina kära läsare. Jag blir lite sur när jag tittar ut genom fönstret och flera av mina grannar inte bryr sig:-( för mig är det självklart.. Idag efter jobbet jom mamma och moster på besök, dom hade varit i valbo å shoppat. Självklart hade ju mammat handlat lite åt mig också. Hon är så go så man bara vill äta upp henne. Om en vecka kommer hon å pappa hit å ska vara här en vecka hos mig. Yeey :-) usch inatt ska man ställa fram kl också. De känn extra tungt när man ska upp å jobba. Blir så himla rädd att de ska bli nå tok så man sover över. Det hade inte varit hela världen om det varit en vardag för då vet jag att.min chef el nån annan där skulle ringa mig men nu är det min helg och jag har ansvaret och ska va där två timmar före de andra.. Så var de sist när kl skulle ställas om oxå. Då var jag där 2h före ja började för jag ställde tillbaka kl innan ja la mig men tel ställde om sig sj :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0