Oj det vart lite knas.. Jag råkade skicka ...

Oj det vart lite knas.. Jag råkade skicka det förra inlägget innan de va klart så man bör läsa det före detta. Haha :-) Fredrik kom hem runt fyra på natten el morgonen så det var bara jag Jenny och lilla guldskatten Zack.. Vi hade det så himla mysigt.. Vi glömde tom tid och att äta :-) Hoppas alla har en sån vän i sitt liv som Jenny. Som kan vända på det negativa så lätt. Som vet vad du behöver och kan hjälpa dig med det.. Utan att behöva be om det.. Som skriker jihoo när du ska komma och leka.. Som pillar dig i håret tills du somnar när du har ont eller e ledsen. Man uppskattar de så otroligt mycket när man inte kan ta för givet att ses varje dag.. De var inte lätt att lämna dom igårkväll ska jag tala om.. Underbart är kort. Men de var ju jobb idag så då måste man. Tack kära Jenny.. Oj nu måste jag sova. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0