Om ni bara visste hur mycket jag saknar mi...

2010-12-16_23_22 (MMS)

Om ni bara visste hur mycket jag saknar min bästa vän nu. Jenny. Det är helt otroligt.. Hade jag råd skulle ja åka hem till henne å zack å fredrik varje ledig tid. Men de går ju inte.. Men de gör så sjuuuuukt ont ända in i hjärteroten.. Saknar att någon kan bara höra ett ord från mig å veta direkt mitt humör. Inte tro att jag är sur när jag är ledsen. Inte tro att jag är sur när jag har värk i händer å fötter. Och som kan slänga en hastig blick och se hur jag mår.. Se om jag är ledsen trött sur glad eller har ont.. som vet precis hur man ska behandla mig i olika situationer.. Betyder så mycket. Vill bara skriva det.. Om jag fick ta med mig en sak till en öde ö så vore det jenny.. Världens bästa vän <3 i hope you dont mind, i hope you dont mind that i wrote down in words. How wonderful life is when your in the world..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0