Så trist.. Men minnen livar upp :)

Usch vilka hemska dagar detta varit.. Åkte på nån låsning i ryggen i måndags på jobbet.. Det är bland de värsta jag vart med om.. Det blev bara värre och värre.. Igår kunde jag knappt röra mig alls.. Fick lite panik där kände jag.. Varje gång jag rörde mig lite fel tappade jag andan.. Det enda jag kunde göra va att ligga på magen.. idag tänkte jag att jag skulle ringa till hälsocentralen men var lite osäker för jag tror ju inte dom kunnat gjort nåt.. Bästa Jessica erbjöd sig att fråga massören i brynäs om han kunde hjälpa mig.. Du är väl för bra du gumman.. Men som en gåva från ovan så släppte det.. Jag tog ett hett bad (så hett att jag höll p å svimma nästan) på förmiddan idag, och när jag klev upp så smattra de till ordentligt i ryggen och jag kunde röra mig igen =) Jag har jätteont nu, alldeles öm där de satt men jag kan ju röra mig och det är en otrolig lättnad.. Så nu ska jag jobba imorgon och det känns underbart.. Att va hemma gör mig tokig.. Man får ju bara ångest av det.. 

Jag har ju inte skrivit på ett tag här heller ser jag.. Helgen var iaf underbar.. Mamma, pappa och syster kom i fredags och vi har haft det supermysigt hela helgen.. 
Vi blir riktigt bortskämda jag och syster när vi är  med dom.. :)

Sitter och drömmer mig bort till sommaren just nu.. Tänker på förra sommaren och funderar på om denna kan slå den.. Jag tvivlar på det..
Jag hoppas på en semestertripp med mamma, pappa och syster som vi pratat lite om.. Jag hoppas på massa fina stunder i krokskär med underbara kryagänget...
Och självklart hoppas jag på en fin sommar med tanke på denna låååånga vinter..
Vill nog klämma in en hel del fester också :))

Minnen från förra sommaren.
.mys







Hoppas verkligen Helena styr upp en återträff samma tid detta året :)
Saknar mina fina kryor och lyor så mycket nu..
Finns inget som går upp emot dom..
Älskar er så himla mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0