Saknar min Mattan nu :-( tycker att hon ä...

2010-12-31_01_17 (MMS)

Saknar min Mattan nu :-( tycker att hon är alldeles för långt borta min lilla sippi.. Har inte ens fått fira hennes födelsedag.. Min lilla brorsdotter har fyllt 20 år. Helt otroligt.. Och de tycker ja faktiskt kräver en storfest.. Just nu sitter jag i soffan med värk i rygg och händer.. Fick tyvärr lov att ta en tradolan :-) idag har vi haft inventering av linne på jobbet sen hade jag mitt get smart möte med min chef Ewa :-) å de gick ju bra.. Nu har jag tvättat.. Badat och ska bara slappa resten av kvällen. Iofs har jag inget annat val för de är ju inte direkt så att man blir full av energi av tradolan.. Haha. i helgen kommer Jenny Fredrik och lille Zack till mig :-) jag jobbar ju iofs men de blir ju mycket tid ändå.. Längtar gör jag.. Just ja, ja klickade hem en one piece igår :-) ska bli så mysigt att softa runt i en sån här hemma :-) oj nu är de bygglov ser ja. Puss hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0