Solig söndag.. Härligt att vakna upp i en ...

2011-03-20_12_22 (MMS)

Solig söndag.. Härligt att vakna upp i en vårigt grundvik.. Nu sitter jag på tåget hem till gävle igen. Varit en riktigt mysig helg. I fredags kom Rickard till mig i söderhamn. Vi åkte till Johan och myste hela kvällen. Välbehövligt må jag säga.. Rickard åkte hem igår och jag åkte till papsen en sväng.. Sen åkte jag och kalasade för Pelle i grundvik..blev kvar där och mös med Tessan. Kollade på film och lite sånt. Pelle gick ut på krogas å syster la sig tidigt för hon skulle jobba idag.. Dessan sov hos en kompis och Kevin somna oxå tidigt. Blev inge hälsa på J & F för Johan hade haft magsjuka så jag ville inte riskera att smitta lilla Zack me nåt. Känner mig lite illamående faktiskt. Peppar peppar.. Nu ska jag surra lite me Sanna å Putte som ja fick sällis av på tåget :-) ja e iaf piggare än va dom e idag, haha. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0