Trött och slut som artist nu :-) känner mi...

2011-03-23_19_29 (MMS)

Trött och slut som artist nu :-) känner mig helt utmattad ikväll. Sitter och myser på detta supergoda kaffet (irish cream) och tittar på arga snickaren, och herregud va arg han är idag :-) han skulle jag vilja skicka hem till nån, haha säger inte till vem :-) Dagen idag har bestått av jobb och sen var vi hem till Nathalie å spelade lite yatzy en stund. Nu har jag badat och myser på hög nivå :-) träffade supertonii å bussen imorse, vi pratade om att styra upp en fest snart å de vore ju himla kul. De är nåt jag saknat, han är nån jag saknat. Bästa vännen nånsin. Aja nu e de snart big brother. Puss då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0