Vad är det med mig och dessa?? :-) haha ja...

2011-03-25_22_29 (MMS)

Vad är det med mig och dessa?? :-) haha jag blir alldeles full i skratt. Jag säger alltid till mig själv: Linda gör slut på ett set först.. Men näe de går inte :-) kan inte låta bli att byta hela tiden. Och då ska ni veta att jag idag har rensat ur å de va tungt. Haha :-) aja nu har jag iaf fredagsmyst hela kvällen.. Och även kommit fram till vissa saker å har kommit på att jag har att göra med en riktig bluffmakare.. Såå sjukt och så vidrigt att lura andra människor på detta vis.. Skäms på dig!!!! jag har ju haft mina aningar och känt att nåt inte stämmer. Glöm inte att sanningen alltid kommer fram.. Näe nu ska jag titta klart på bb.. Puss på er mina fina fina underbara människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0