Oj så lycklig och nöjd jag är nu. Och fyll...

2011-05-05_21_47 (MMS)

Oj så lycklig och nöjd jag är nu. Och fylld med massa ny Berghagen energi <3 det jag såg av honom ikväll i konserthuset är det bästa jag sett live av honom någonsin. Han var grym!! Fullt av skratt och tårar.. Två timmar höll han på. Jag tror ingen kan förstå känslan när han mitt i en låt avbryter och säger: ni får förlåta men jag måste bara få.. Och så kommer han och tar min hand och säger att det är underbart att se mig och frågar om jag mår bra.. Och efteråt konner han fram och överöser ned fina ord som att han blev så otroligt glad när han såg att jag var där och att de betyder så mycket för honom. Flera gånger sa han så.. Ni förstår att jag somna gott inatt.. Lasse är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0