Rickard testade min one piece idag :-) är ...

2011-05-04_16_02 (MMS)

Rickard testade min one piece idag :-) är han inte söt så säg. Hahaha.. Måste säga att de är otroligt skönt att ha Rickard tillbaks på jobbet. Dock varannan vecka men de e bra :-) Har nästan nyss slagit mig till ro för kvällen. Efter jobbet var de snabba ryck hem för tvättstugan och storstädning. Iofs fick jag en timmes paus då Rickard kom. Men annars har jag hållt igång till nu. Var ner till time en sväng oxå och surrade av mig lite med världens snällaste kassörska :-) imorgon e det dagen D.. Dagen ja vänta länge på.. Lasse Berghagen i konserthuset. Yeeey. Behöver verkligen fyllas på me Berghagenenergi nu <3 helgen i shamn var perfekt. Så underbart att träffa Matilda igen. Å Johanna å resten av kära familjen. Fiiina dom är. Jag älskar er mer än allt annat. Jenny Fredrik å Zack, mina fina guldskatter <3 ni gör livet fulländat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0