sköna söndag.. skönt avslut på skön vecka =)

Japp så är det :) Denna vecka har ju varit händelserik.. Då tänker jag ju självklart torsdagen med Lasse Berghagen , Har inte släppt det än ska ni veta.. Med tanke på hur länge jag följt min största idol och sett mycket samma om och om igen, jag klagar inte på det för älskade jag det inte skulle jag ju aldrig engagera mig att åka och se honom, men jag har väntat på att han ska släppa loss lite av det gamla roliga och fräcka :) Och det gjorde han nu, det var så mycket blandat.. Åhh va bra det var..  Han kör igång med sin gamla goding flirtige knut som samlar på bh:ar =) sen var det lite roligt när han sjunger sin låt "min kärlekssång till dig" och i den finns det en mening där han sjunger: nu ska jag på turne, kanske vill du följa med.. och så pekade han på mig och log. sånna smågrejer sätter sig efteråt och betyder mycket..
Lägger in den här bara därför :)


Eller en sån sak som att han vet vilken min favoritlåt är och att jag ofta gråter när han sjunger den och att han frågade mig en gång varför jag alltid blev stum när han sjöng den (eftersom att jag alltid sjunger med till alla andra låtar) jag förklarade att de är för att jag njuter och bara vill lyssna.. Och när han i torsdags sjöng den så la han handen på hjärtat  och pekade på mig..
Lägger in den också.. Den låten betyder så otroligt mycket för mig så ni kan aldrig ana..


Ewa skickade korten till mig idag från i torsdags så jag lägger in de med.. Blev lite konstigt för vi var mitt inne i en diskussion om hans jetlagging efter florida och hur han inte tål ac.n 
Oj va liten den blev, äh de gör ju inget :)

Som tur var kom ju Rickard (min andra långa favoritkille) i fredags :)


Här sitter han på min balkong och gör ordagrant helg :) haha
Fredagen var supermysig.. Lugn och skön (men som sagt brist på sömn)
Lördagen blev de också brist på sömn, men ofrivilligt.. Då var Linda Cecilia arg.. Rickard var full och glad efter han varit nere på cruisingen, och tyckte inte att jag skulle sova.. Men de tyckte jag med tanke på att jag skulle jobba idag igen.. Jag blir ju som sagt aldrig arg, men ni som velat se de i alla tider skulle vart här inatt, haha..
Men sen kom han med svansen mellan benen till jobbet idag så då var jag ju tvungen att bli snäll igen.. :)
NU har jag kollat på big brother live och sett katerina åkt ut... så nu tittar jag lite på 24/7

Måste nog sova strax.. E ledig imorgon så jag får ju iaf sova ut..
Trist att sova själv bara :(
Natti natti mina fina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0