Ladies night på läkerol i lördags :-) lika...

2011-09-24_21_21 (MMS)

Ladies night på läkerol i lördags :-) lika bra som förra året men denna fång slutade de med att jag är kär i tre killar nu. Tomas Järvheden, Brolle (såklart) och Martin Stenmarck :-) De var jag, Emilia, Lillemor, Emma och Mariana som var där. Tack vare bästaste Jessica Englund. Resten av helgen har också varit helt perfekt. Brorsdotter Matilda och Alex kom på fredagkväll och var här tills idag. Så himla mysigt. Igår gjorde Nathalie oss sällskap. Vi käkade lite kyckligvraps och kolla true talant och film. Senaste Maria Vern. Jag bara älskar dom filmerna.. Dom e ju lite som wallander och beck å de e ju min typ av film de. Annars har de blivit en sjuhelsikes massa shopping denna helg. Så man e nöjd å belåten. En jacka och ett par höstskor rikare bland annat. Dock aningen fattigare nu då. Men va gör väl de :-) Just nu ligger jag å Nattli på varsin bädd och wordfeudar på telefonerna :-) nördigt värre men man har ju blivit beroende av de spelet.. Men nu måste de bli natta för de e jobb imorn


Kommentarer
Postat av: tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-27 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0