Men vet ni va?!

Jag tror bestämt att ni har rätt, jag har varit sjukt dålig på uppdateringen av bloggen på senaste och jag har ingen annan ursäkt än att jag inte haft ork och lust.. Det har varit så mycket nu så jag la det på hyllan ett tag :)
Förra veckan hade vi sorg på jobbet och självklart fortfarande.. Något fruktansvärt har hänt en kollega men inget jag tänker skriva om här.. 
Så jag skriver lite om vad jag gjort sen senast..
Semestern tog ju slut och jag trodde de skulle bli tokjobbigt efter en alldeles underbar semester med alla nära och kära. Men det gick ju jättebra, när jag väl kommit tillbaka kändes det som att jag aldrig varit borta.. Jag var hemma igen :) Var iväg till sthlm en dag när jag var ledig och träffade min älskade vän Sara och sen pärlan Marie.. Jag och Marie var även på kryssning i lördags med birka paradise.. Superkul punkt! :)

Svårt att komma ihåg allt man gjort när de var så längesen jag skrev..
Mamma var hos mig mina två första veckorna jag jobbade efter semestern, för hon hade nyss börjat sin då.. Och Satan i gatan va mycket vi fick gjort här.. hon hjälpte mig att slänga en massa krafs som jag spart bara för att ..

Åhh nej nu fastnade jag vid sex and the city så jag kan inte koncentrera mig heller :(
Lägger in lite bilder då iaf :)

Småstadsliv live på berget i Söderhamn :)


Jag och min gudson Zack i furuvik, där släpper man gärna inte taget ;)



Sååå sockersöt =)


Lasse på sommarkväll :)


Jag och Rickard i stugan :)


Sara och lille William <3


Jag och finaste Helena <3


Underbaringar Lina och Helena <3

Jag får lägga in lite mer bilder nästa gång, nu vet ni af lite vad jag hållt på med :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0