Tjusiga tjejer på interpool :-) Vi var och...

2011-09-13_20_44 (MMS)

Tjusiga tjejer på interpool :-) Vi var och firade Nathalie i tisdags genom att äta lite god mat på interpool :-) självklart fick hin en liten goodiebag me presenter också :-) hon fyller på söndag men hon e i sthlm då.. Jättetrevligt var de iaf :-) Nu har jag precis gjort helg och sitter i bilen med Lina på väg hem till Söderhamn. Ska fira ett annat födelsedagsbarn. Pappsen fyller år imorgon. Sjukt slut e jag nu, straffen man får för att man jobbar när man inte är frisk.. Kan bara skylla på mig själv också. Då Ewa sagt åt mig att gå hem flera gånget, men icke. Vrång å envis jag å :-) gnällig är jag men envis ändå, haha.. Puss å trevlig helg på er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0