Min fina systerdotter Therese.. Hon har va...

2012-05-18_19_45 (MMS)

Min fina systerdotter Therese.. Hon har varit här hos mig i helgen :-) Vi har haft så mysigt . Shoppat, haft lite hemmaspa, ätit gott och pratat maaaassor å lyssnat på mysmusik.. Men ikväll åkte hon hem och de är så tomt. Saknar henne redan. Annars då, jaa mycket besvikelser nu från olika håll och kanter. Nu är de sluttramsat För min del med att försöka.. Alla säger att jag är för snäll å jag tycker inte att de är nåt fel med det. Jag vill vara snäll mot alla jag tycker om. Men jag orkar inte försöka med folk som tydligen inte bryr sig tillbaka. För jag har alldeles för många att bry mig om nu, som behöver mig på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0