Såg bara ryggen på mamsen här när hon gasa...

2012-05-22_19_39 (MMS)

Såg bara ryggen på mamsen här när hon gasa på vårruset ikväll :-) har ju blivit en tradition de att mamma kommer hit till gävle med jobbet å går vårruset och jag med mitt jobb åsså brukar hon å ja gå tillsammans men i år vart de inge för mig.. Inte EN ENDA förutom jag vela gå från mitt jobb så jag struntade oxå i det. Så jag och Helena satt oss på uteservering på söder och tog en kaffe å tittade på alla som vårrusade förbi :-) moster kom rusande förbi och Johanna Holm kom fram med en snabb pöss på kinn :-) siktar in mej på tjejgåing i juni nu med mamma å gänget istället :-) jag å Ellgren tog oss en cykeltur på kvällskvisten. Gud så skönt de är. Sofie på jobbet skickade å fråga idag om jag hade två låtar ned Lasse på skiva å låna ut till hennes farfars begravning, å självklart hade jag det. Dum fråga haha. Nu ska ja natta för ja e helt slut som artist.. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0